Zrenjaninska Beohemija predstavila je svoju novu liniju deterdženata, promovisan je i novi reklamni spot u kome je zaštitno lice Ivana Španović

0
312

Zrenjaninska Beohemija u subotu, 12.maja predstavila je svoju novu liniju deterdženata, a promovisan je i novi  reklamni spot u kome je zaštitno lice svetska šampionka u skoku u dalj u dvorani Ivana Španović.

Na svečanosti u Beohemiji kojoj su prisustvovali brojni poslovni partneri, distributeri i prijatelji ove kompanije promovisana je nova linija deterdženata premijum kvaliteta Duel gold koja predstavlja još jedan korak u inovacijama zrenjaninske fabrike . Govoreći na promociji nove premijum linije, vlasnik kompanije Beohemija, Davor Milićević je istakao ‘’da investicioni ciklus koji je započet prošle godine ide u pravcu održivog poslovanja kompanije.

Svetska šampionka u skoku udalj u dvorani Ivana Španović, promovisala je video sport koji snimila za „Duel gold”. Ona je iznela svoje utiske sa snimanja , a posebno je naglasila da je zahvalna  kompaniji „Beohemija” što je izabrana za zaštitno lice i da joj je bitno da ponosno predstavlja ljude koji je podržavaju.

Nakon obraćanja, Ivane Španović,  generalna direktorka „Beohemije” uručila je ambasadorki zrenjaninskog brenda Duel gold i simboličnu zlatnu medalju.

Inače premijum linija „Duel gold”  predstavlja vrhunac je dosadašnjeg rada „Beohemije”. Brend „Duel” postoji dvadeset godina , a novi investitor u kompaniju „Beohemija” je za godinu dana uložio, pored 27 miliova evra u kupovinu fabrike, i dodatnih 10 miliona evra, koji su investirani u stabilizaciju poslovanja, usaglašavanje procesa proizvodnje, kao i u obnavljanje portfolija kompanije. „Beohemija” je pristuna u više od 15 zemalja u svetu, a na sedam tržišta ima organizovnu distribuciju koju realizuje sa partnerima u regionu.

Posle promocije spota i nove linije, učesnici događaja  su obišli i pogone za proizvodnju tečnih i praškastih proizvoda ove kompanije.

 

 

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here