Održana radionica „Unapređenje rada interresornih komisija“

0
61

Zamenik gradonačelnika Saša Santovac prisustvovao je danas regionalnoj radionici pod nazivom „Unapređenje rada interresornih komisija; Multisektorskom saradnjom do kvalitetne podrške detetu, učeniku i odraslom-oblast obrazovanja“ u organizaciji Stalne konferencije gradova i opština.

Regionalnu radionicu „Unapređenje rada interresornih komisija: Multisektorskom saradnjom do kvalitetne podrške detetu, učeniku i odraslom-oblast obrazovanja“ Stalna konferencija gradova i opština organizovala je u saradnji sa Ministarstvom obrazovanja, nauke i tehnološkog razvoja. Ovakve radionice organizuju se u gradovima i opštinama sa ciljem da se unapredi rad interresornih komisija, da se uvidi šta  je smetnja u njihovom radu, koji su nedostaci i da se nađu najbolja rešenja za njihov dobar i nesmetan rad. Prošle godine novembra meseca donet je novi Pravilnik o radu interresornih komisija i tim povodom predstavnici Stalne konferencije gradova i opština boravili su u našem gradu i razgovarali sa onima koji učestvuju u radu interresornih komisija  o izmenama i dopunama uvedenim novim pravilnikom i o tome kakav vid pomoći im je potreban kako bi svoj posao obavljali na najbolji mogući način. Tada je kao posebno važna stvar istaknuta potreba edukacije ljudi koji rade u okviru interresornih komisija

Regionalnoj radionici, održanoj u hotelu „Vojvodina“ prisustvovao je i zamenik gradonačelnika Saša Santovac koji je rekao da je grad radio mnogo na unapređenju položaja svih kategorija dece i odraslih, kao i da su ovakve radionice odlična prilika da se upoznamo sa načinom rada i rezultatima drugih lokalnih samouprava, ali  i da se drugi upoznaju sa našim iskustvima u radu interresornih komisija.

U radu interresornih komisija zajednički učestvuju lokalna samouprava, centar za socijalni rad, dom zdravlja i obrzovna ustanova, a zajednički cilj jeste da dete ostvari svoje pravo na obrazovanje. Učešće jedinice lokalne samouprave je veoma značajno jer ona osniva i obezbeđuje uslove za rad IRK. Neke od nadležnosti jedinice lokalne samouprave vezane za osnivanje i obezbeđivanje uslova za rad IRK jasno su definisane Pravilnikom, dok neke proizilaze iz same obaveze jedinice lokalne samouprave kao osnivača IRK. Lokalna samouprava: osniva IRK, delegira koordinatora IRK iz redova zaposlenih u JLS,  određuje sedište rada komisije, obezbeđuje i isplaćuje naknade za rad njenih članova, obezbeđuje tehničku i logističku podršku za njen rad, finansira podrške preporučene od strane IRK iz svoje nadležnosti, obezbeđuje arhivirnje i čuvanje dokumentacije komisije, prikuplja izveštaje o njenom radu i predloženoj i pruženoj podršci najmanje dva puta godišnje.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here