Zrenjanin je dobio novu priču na svojim bilbordima. Umesto standardnih reklama, prolaznicima skreću pažnju poruke ljudi iz kraja – onih koje svakodnevno srećemo, a koji sada otkrivaju zašto kupuju u DTL PerSu marketima.
Četvoročlana porodica Vlaović, koja živi u centru grada, otkriva da je njihov izbor povezan sa sigurnošću i kvalitetom: „Kupujemo mirne glave jer znamo da je sveže. To je naš razlog za kupovinu u DTL PerSu marketima.“
Erika, vredna krojačica iz Mužlje, ističe da joj je praktičnost ipak glavni razlog za kupovinu: „Kad mi hitno treba ručak, DTL PerSu je moj izbor. Ako nema mlevenog mesa, ima pljeskavica.“
Za nju je važno da rešenje uvek postoji – čak i kada vreme ne dozvoljava duge pripreme. To je fleksibilnost koja pravi razliku u svakodnevnom životu. Reči naših komšija oslikavaju ono što većina potrošača traži – svežinu i pouzdanost.
DTL PerSu je deo svakodnevice Vojvođana i Beograđana, a ovim bilbordima otišao je korak dalje – dao je glas svojim kupcima. Kampanja pokazuje da ovaj trgovinski lanac gradi i neguje poverenje i zajedništvo u komšiluku.DTL PerSu marketi, već 28 godina, posluju kao maloprodajni format u okviru društva sa ograničenom odgovornošću BB Trade. Trgovačku delatnost obavljaju u 177 maloprodajnih objekata na teritoriji Vojvodine i Beograda. Ponosni su član Domaćeg trgovačkog lanca – DTL, koji danas objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća, preko 770 maloprodajnih objekata i preko 7.000 zaposlenih na teritoriji Republike Srbije. Više na www.persu.rs