Nakon šezdeset godina započela je rekonstrukcija pruge Orlovat Stajalište – Lukićevo a ukupno će biti urađeno 11 kilometara pruge, objavili su iz preduzeća Infrastruktura železnice Srbije, što je nastavak obnova pruga u Vojvodini
Posle završetka pruge Titel- Orlovat započeta je rekonstrukcija ovog dela pruge. Radovi se izvode paralelno na deonici Orlovat Stajalište – Lukićevo i deonici Orlovat – Rasputnica – Lukićevo, a rok za nihov završetak je 180 dana, rečeno je u Infrastrukturi železnice Srbije. Pored rekonstrukcije pruge kojom će biti urađeno devet kilometara otvorene pruge, jedan kilometar železničke trijangle, kao i jedan kilometar staničnih koloseka, biće zamenjeno i šest skretnica. Na ovoj trasi predviđeno je da se zameni postojeći gornji sloj pruge, što uključuje postavljanje novih šina, betonskih pragova, kao i novog sloja tucanika. Do sada je između Orlovata i Lukićeva demontiran stari i montiran novi kolosek sa betonskim pragovima, u ukupnoj dužini od oko šest kilometara, a obavljen je i istovar šina.
U dužini od 4 km obavljeno je i mašinsko rešetanje zastorne prizme , postavljene su bankine, a u stanici Zrenjanin fabrika, obavljena je demontaža starih šinskih polja.Rekonstrukcija deonice Orlovat Stajalište – Lukićevo predstavlja nastavak planirane obnove pruge do Kumana. Nakon uređenja gornjeg stroja pruge na deonicama Orlovat Stajalište – Lukićevo i Orlovat – Rasputnica – Lukićevo, predviđeno je da će nosivost pruge biti povećana na maksimalne 22,5 tona po osovini, što će omogućiti znatno bolje i efikasnije odvijanje teretnog saobraćaja.Infrastruktura železnice Srbije je investitor ovog projekta, kojim se nastavlja obnova pruga na teritoriji Vojvodine, a izvođač radova je preduzeće „ZGOP“ iz Novog Sada.