U sklopu Dana piva održana je kampanja apatinske pivare pod nazivom ,,Kad pijem, ne vozim’’

 

Apatinska pivara zajedno sa partnerom, Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, nastoji da kontinuirano doprinosi jačanju svesti građana o odgovornom ponašanju prema sebi i drugima u saobraćaju. Tim povodom osmišljena je kampanja „Kad pijem, ne vozim” koja se održava na svim većim manifestacijama u našoj zemlji i ima za cilj da edukuje javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola. Zahvaljujući manifestaciji Dani piva i Zrenjanin se našao na listi gradova u kojima se organizovala pomenuta kampanja. Gosti manifestacije rado su prihvatili izazov da učestvuju u zanimljivim aktivacijama i na taj način su se uverili kako alkohol može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti vozača za volanom. Posetioce manifestacije Dani piva najviše su zabavile aktivacije sa ,,pijanim naočarima’’ koje testiraju strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruku vozača.

 

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje više od jedne decenije, skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti. Kampanja apatinske pivare dobar je način da se posetiocima manifestacija poruči da ukoliko su konzumirali alkohol, sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelja jer je upravljanje vozilom pod dejstvom alkohola jedan od najčešćih uzroka saobraćajnih nezgoda sa najtežim posledicama.