Prema rezultatima do kojih je došla agencija Ipsos za potrebe NALED-a, svaki drugi građanin Srbije zadovoljan je kvalitetom usluga u državnim zdravstvenim ustanovama, a kao glavne probleme ističu lošu organizaciju, nedostatak kadrova i nedovoljnu motivisanost zdravstvenih radnika. Polovina nije imala problem da zakaže pregled i navode da kod lekara specijaliste stignu za najviše mesec dana. Kod zakazivanja pregleda kod izabranog lekara, 71% građana kaže da nema problem, a termin najčešće zakazuju odlaskom u dom zdravlja ili putem telefona, a tek 7% onih koji su u poslednjih pet godina posećivali državne domove zdravlja su se odlučili za zakazivanje putem onlajn servisa. Kako dovesti do povećanja zadovoljstva građana kada su u pitanju zdravstvene usluge, ali i kako privoleti zdravstvene radnike da ostanu da rade u Srbiji pitali smo dr Marka Lensa. 

,,Zdravstveni sistem Srbije mora da se menja iz korena i mora da bude rukovođen od strane osoba koje su kompetentne’’ rekao je dr Marko Lens komentarišući zdravstvene usluge u Srbiji. ,,Smatram da mladi ljudi nemaju i ne vide dobre primere zbog kojih bi želeli da grade karijeru u Srbiji, i to nije samo pitanje koje se odnosi na loše plate već se radi i o mnogim pitanjima koja dovode do toga da mladi ljudi ne žele da gube svoje vreme i zato odlaze put sveta ne bi li izgradili karijeru’’, zaključio je Lens.