U Beogradu su uručene nagrade za najbolje etno brendove u okviru akcije „Etnobrend 2018“. 

U Beogradu su uručene nagrade za najbolje etno brendove u okviru akcije „Etnobrend 2018“.  Na osnovu istraživanja i ankete sa oko sto šezdeset proizvođača i firmi iz objasti usluga koje se bave stvaranjem autentičnih domaćih proizvoda. Obuhvaćene su bile firme, zadruge, poljoprivredna gazdinstva, ugostiteljski objekti, turističke organizacije, zanatske radnje iz više robnih grupa. U uži izbor je ušlo dvadesetak brendova robnih i korporativnih od kojih su oni najbolji po oceni organizatora i stručnog žirija, dobili nagrade za etnobrend godine – „Etnobrend 2018“.

Državni sekretar u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Darko Božić je ocenio da je upravo etno brend spas za razvoj srpskog sela i dokaz da kada se udružimo – možemo sve. Projekat je urađen u saradnji sa sa Zadružnim savezom Srbije koji u poslednje dve godine vodi veoma aktivnu kampanju oživljavanja zadrugarstva i udruživanja malih proizvođača kako bi zajedno lakše plasirali svoje proizvode i ostvarili svoje interese.

Načelnik u Ministarstvu za regionalni razvoj, Siniša Perić je naglasio da i manifestacija ‚‚Etnobrend 2018‚‚ afirmiše pored ostalog i akiju ‚‚500 zadruga u 500 sela‚

Predsednik Zadružnog saveza Srbije Nikola Mihailović je  istakao da nagradu „Etnobrend 2018“ treba posmatrati sa više aspekata, od kojih su najznačajniji uspostavljanje novih kontakata, razmena iskustava u proizvodnji i plasmanu tradicionalnih domaćih proizvoda. O tome kako je nastala ideja da se ustanovi nagrada za najbolje brendove, Mihailović je rekao.

Nagrada „Etnobrend 2018“ otišla je u ruke vrhunskih vinara, poslastičara, voćara i drugih proizvođača. Svi oni daju sve od sebe da i srpskom i inostranom tržištu ponude vrhunske produkte. Organizatori „Etnobrenda 2018“ se nadaju da će nagrade  biti dobra preporuka potrošačima da kada kupuju da se opredele za kvalitetne domaće artikle.