Kampanja „Kad pijem ne vozim“

0
16

Ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin je povodom predstojećeg „Bir fest“, a u okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ podsetio vozače na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovao na građane i posetioce festivala da se ponašaju odgovorno u saobraćaju.

U okviru kampanje “Kad pijem ne vozim”, ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin i direktor policije Vladimir Rebić danas su, sa direktorom Agencije za bezbednost saobraćaja Duškom Pešićem i direktorom Apatinske pivare Igorom Vukašinovićem, povodom predstojećeg „Bir festa“ podsetili na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovali na građane i posetioce festivala da se  ponašaju odgovorno u saobraćaju, jer tako štite svoj život, ali i tuđe živote.

Apatinska pivara je u proteklih 15 godina investirala oko 130 hiljada evra u alkometre najsavremenije generacije, usnike za alkometre i fluorescentne zaštitne prsluke, što je prema rečima direktora ove pivare Igora Vukašinovića mali doprinos jačanju svesti o ovoj izuzetno važnoj temi.

Direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Duško Pešić je takođe apelovao na vozače i upozorio ih da i najmanja količina alkohola negativno utiče na vozačke sposobnosti.

Ove godine se obeležava 15 godina od pokretanja kampanje “Kad pijem ne vozim”, što je čini kampanjom sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava saobraćajne policije učestvuju.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here