Sindikat Sloga je saopštio da je prezentacija potrošačke korpe kakvu je u petak izveo predsednik Srbije Aleksandar Vučić, koja uključuje proizvode poput parizera, jogurta, mleka, soka, testenina, krompira, začina, šampona za bebe i deterdženta za sudove, bila pokušaj smirivanja i stabilizacije njegovog biračkog tela.

U saopštenju Sindikata Sloga se Vučićevo obraćanje javnosti naziva „grotesknom predstavom“ pod nazivom „Pronađite jeftini parizer u vašoj potrošačkoj korpi“ ili „Igre gladi za najsiromašnije građane Srbije“. „Ako se uzmu u obzir obećane minimalne cene za ove ‘izabrane’ proizvode postaje jasno da je ova ‘bolja cena’ samo maska za kupovinu glasova najsiromašnijeg sloja stanovništva“, tvrdi se u saopštenju.

Dodaje se i da su cene mesa i suhomesnatih proizvoda „otišle u nebesa“, a da je Vučić odlučio da reklamira parizer, i postavlja se pitanje da li građani Srbije to zaslužuju? Ocenjuje se da vanredna isplata od 20.000 dinara penzionerima pokazuje da je reč o klasičnoj kupovini glasova pred izbore.